Äntligen helg....

men jag får inte riktigt än helg för det. Jobbade idag från 9.30 till 14.30. Det var mycket skönare dag idag, än vad det var i onsdags, kan nog bero på att det var mer personal idag. Om man jämför så tyckte jag nog att det var roligare att jobba dag än kväll. men men...imorn ska jag jobba 2 timmar bara för att sen bege mig till ett dop faktiskt. Sen på söndag så blir det som sagt PIER PRESSURE! omg omg omg! feting najsbajs!
Fick mail om antagningen till universitetet i karlstad också. De hade fått mina betyg så de är great. Just nu känner jag att jag verkligen inte orkar plugga nå mer, men vi får se hur det blir med den saken längre fram...okej jätte intressant. mjao hejdå!


Kommentarer
Linnéa

Fan vad gammal du blir, kvinna!

2010-06-18 @ 23:20:44
URL: http://aussois.blogg.se/
Sandra

Haha :D Visst är dom snygga?

2010-06-21 @ 16:14:38
URL: http://osorio.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0