29 mars

Har precis kommit hem från 1 timmes och 20 minuters promenad med Bea.
Trots att de snöa rakt in i våra ögon och vart så gott som genomblöt så gjorde vi bra ifrån oss!
Vi har "ökat" vår träning lite med 100 situps innan vi går ut och går nu från och med idag! Alltid någonting liksom!
Jag känner på mig att jag kommer ha träningsverk imorn! awesome!
Om jag kunde skulle jag ut å gå varje dag, för de är så skönt och det är så värt, men den här veckan har jag verkligen fullt upp med musikal! 4 föreställningar den här veckan, och imorn är det premiär! Fy och blä!

Nu måste jag ta mig en snabb dusch som fan så jag får sova lite i natt!
Hejsvejs!


Kommentarer
emma

HAHA, det är inte lätt gumman :)

2010-04-02 @ 14:17:06
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0