Emmelie gör framsteg

Idag har jag gjort något som jag aldrig någonsin gjort förut..damdamdamdaaaa!! Har vare in i nästan varenda butik i Åmål idag och sökt jobb...Gick tyvärr inte som jag ville eftersom de va fullt eller att de inte tog emot...men ETT napp fick jag allt..på ett 50-tals café, hur mysigt som helst...Hoppas att "I am the one" så att säga..han ska ringa i April sååå att eeeeh håll en tumme!
Har även skickat in en ansökan till ett redigerar jobb här till åmåls morgontidning (tror jag)...

nåååvääl!
Har precis spelat guitar hero och GTA...hihi alltså köra laglit och stanna i rödljusen! (y)

PÖSS!


Kommentarer
Ankiepankies

Bara att hålla tummarna :)

2010-03-04 @ 21:17:25
URL: http://ankiepankies.blogg.se/
Anonym

härlig rosa färg!:)

2010-03-04 @ 22:02:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0