Hej våren, hej promenader

Har precis kommit hem efter en timmes promenad med Bea.
Hur skönt som helst och dra sig i kragen och promenixa. Vädret eller kylan kanske jag ska säga va helt perfekt för en promenad också.
Så länge vi inte har något som kommer i vägen, framförallt skolarbete då, har vi bestämt oss för att gå så ofta vi kan i veckorna fram till studenten!
För femtioelfte gången ska jag även dra ner på onyttigheterna! FY för kolhydrater och fet choklad!
Ja, jag ska försöka så gott jag kan iallafall! haha
En stegräknare ska införskaffas. Man har ju insett att man blir så mer pepp av en sådan, sen är det ju roligare när man vet hur många steg man tar! ;)



Även planer för att se hur långt man egentligen orkar gå har vi.
Starta i Mora, och gå ner mot Rättvik och så vidare!
Haha jag kan väl tänka mig att vårt snack är stort men verkstaden är väl inte lika stor! ;P
Nej nu ska jag hoppa in i duschen och prova på silvershampot!

Pöss!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0