Natti

Gokväll! mohaha
Hade sovmorgon som vanligt till 11:40, ändå lyckades jag komma liite försent. Jag vet inte hur jag lyckas när jag vaknar runt  7:40 av Villisen...nåväl! Ingen större skada skedd!

Hade en lektion idag bara, där vi satt och spela på riksdagens hemsida för att få in lite information i skallen till nästa veckas prov. Seriöst! Jag kan ingenting om politik! Har aldrig vart intresserad så att det är ju inte så konstigt. Men får plugga på mig till nästa vecka iallafall..

Cyklade hem vid fyra tiden och lagade till de berömda kycklingwrapsen till familjen.
Sen åkte jag tillbaka till skolan och var där till 8. Suck!
Men nu har jag och Cissi äntligen fått klar musikalbroschyren till Love Across, men dom där förbannande macdatorerna och skrivarna är helt hopplösa! Dom går inte ihop, och vi går inte ihop med dom! Vi lyckades aldrig få ut broschyren som vi önskat men men...

Nu är det dags för att sminka av sig och sen ringa upp älsklingen!
Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0