9 maj

Igår vart det lite senare för mig än vanligt. Vid 3 var det väl läggdags för mig.
Trots att jag var så trött var ändå gårdagen riktigt mysig. Det började med middag hemma hos Felicia och de andra åt tårta och vi satt och prata om allt möjligt och drack lite. Körde även en ny lek som Frida kom med. Helt galen, jag var sämst på det iallafall.
Senare gick vi vidare hem till mig och satt här ett tag och spela lite gh3. Jag vart bara tröttare och tröttare så jag bestämde mig för att inte följa med på festen. Linnéa blev lame too, så hon sällskapade mig tills hon vart hämtad. Ingen av oss var direkt social, låg och halvsov i soffan!

Idag MÅSTE jag göra klart min fördjupelse! Jag fattar inte varför jag dragit ut på det! Nu känner jag att jag verkligen inte orkar.
öööhm...chhaaarråå!


Kommentarer
emma

JAJA ja va fan CHILLA BROSCHAAAAAAAAAAN...

2010-05-09 @ 13:53:36
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0