Det börjar dra ihop sig

Jag har kommit på att jag endast har 1½ vecka på mig att göra klart ALLT i skolan, för veckan efter sätts betygen! Hur ska jag någonsin hinna göra klart så mycket som jag i vanliga fall skulle göra klart på 2 terminer typ?!! Omg!
Jag funderar på att anställa ett litet team som kan sitta och plugga åt mig!

Okej, hittills har denna dag inte vart jobbig någonstans. Satt i Aulan från halv 10 till 11 ungefär. Fick reda på lite om information om studentveckan...seriöst vad Mora SUGER på studenter tillskillnad mot stockholm osv osv. Vi får inte göra någonting låter det som. Varken vattenkrig på studentveckan som det har vart alla andra år typ, inga utsmyckningar på skolan som t.ex. hänga upp stora tygstycken med texter på från sin klass, ingen ALKOHOL i champagnen på champagnefrukosten osv osv! VAFAN ÄRE HÄR??? SKa man ha tråkigt när man tar studenten eller??
Men "lagar" är väl till för att brytas right?!

Sen fick vi lyssna på MUM - ungdomsmottagningen, som visade alkoholprofilens film om att man ska dricka RÄTT!
vi fick ju även det gamla klassiska från dem, KONDOMER! Ja, klart man ska vara säker på studenten! Annars kan det bli många barn för vissa! uueehw

Snart blir det en promenix med Bea.
Tjooho!



Kommentarer
Cissi

De har ju haft de här lagarna förut med. men det där med vattenkrig skiter ju alla i..

2010-05-11 @ 14:57:09
URL: http://elofson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0