"skorensning"


Att det börjar dra ihop sig till studenten vet alla men jag har helt glömt bort att det även börjar dra ihop sig till att jag lämnar mora och drar till åmål.
Så idag har jag tagit fram alla mina skor, och helvete vad skor jag hade här som jag helt hade glömt bort att jag hade.
Fyra påsar fick jag lov att fixa, en för de skor som ska med till åmål, en för de som ska va kvar i mora, en för de jag kan skänka bort och en för de som ska kastas. Detta var såklart vädligt svårt för mig pga skoälskare som man är. 3 par skor lyckades jag få ihop som ska kastas. En påse som ska skänkas bort kunde jag tyvärr inte bidra med, det är för tungt haha. Det fick istället bli en full flyttkartong med skor jag inte använder som får stå i min framtida lägenhet.
10 par skor kommer få komma in i familjen hoffbacks hem...dom kan jag inte leva utan...kanske får lov att göra en liten utbyggnad på mattes rum om vi ska få plats med allt jag ska ha med mig...HÖHÖ

Nu återstår det bara att rensa kläderna och packa ner det viktigaste för sommaren...hur helvete ska det gå?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0