19 november

Min älskade arbetsförmedling kallar på mig en vacker fredag som denna. Det ska bli så kul att ge upp, att kasta in handduken, att lägga korten på bordet...Jag ska antagligen skriva in mig på jobbgarantin för unga, vilket jag gett nobben till första gången jag fick höra talas om det, alltså i ett halvårstid...Det är ingen större fara!

Vill bara flytta till gbg, gå fotokurs och sen ge mig ut på de riktiga äventyren! Därför passar Jobbgarantin utmärkt, eftersom den varar i ett halvår (om jag väljer utbildning), om jag inte minns fel, och det är lagomt till Matte tar studenten. Om jag lyckas komma in på fotokurser till nästa höst så antar jag att vi tar vårat pick och pack och drar!...Eller så kan vi ju alltid vara kvar i Åmål, så får jag också utbilda mig till svetsare?! FNISSSS!!

Jag är nog ganska pepp på att det är fredag idag...Jag har visserligen helg varenda dag, men hur kul är det att fira helg själv liksom?
Ska supa skallen av mig varenda dag nu framöver!!! Hahahöhöiih
HOPPAS MINA SKOR FALLER NER I BREVLÅDAN IDAG!!! Kan inte kl bara bli 12!! Orkar inte vänta! :3

Kolla vad fint jag kan fakesmaajla!!, får se om jag är lika glad efter jag varit på AF!
TJOOTJOO
Jag har blivit riktigt jävla hajjjjj på att ta piiixx på mig liksom...det är FEEETT som faaan!!
Godagens!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0