30 november

...och även sista dagen i den här månaden!
Tåget gick förvånansvärt bra igår! Härligt...sista biten från Säffle till Åmål var tåget tvunget att åka i 30 km/h för det var något med spåret. Så alla som skulle till gbg fick ta buss...och det brukar annars vara jag som hamnar i den skiten. Men inte denna gång så det tackar jag för!

Hade en kanon helg med mamma  som sagt och nu när alla pengar är slut så får jag vara klar med alla julklappar för i år. Hade egentligen tänkt att köpa en till julklapp till min storebror och lillebror. Men what to do när pengarna är borta?

Har en äcklig hosta som aldrig vill försvinna, får upp äckliga gula klumpar som jag halvt spyr av! MYYSIGT!
Nu blir det att kolla på pensionärsjävlar och ung och bortskämd mohaha!

Längtar till helgen då jag och min kärlek ska besöka göteborg, bo på hotell och gå på Jul på Liseberg! <3



Kommentarer
sandra

mysigt rum :)

2010-12-01 @ 15:19:17
URL: http://snarres.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0