Limit black shoes!

Jag må vara tjatig om dessa skor, MEN nu är det så att jag inte längre behöver drömma om att få äga dessa godingar. Utan min mamma var så rar att hon gav dem till mig som tidig julklapp! Vilken utmärkt idé från hennes sida! ;) Jag hoppas att skorna kommer i ett gott skick och passar, så som jag dregglat efter dem!
Hoppas jag får dem redan den här veckan!!

Måste ringa till H&M och höra vad de gör av mina kläder. Det är inte ok att de förlänger leveranstiden hela tiden! Kommer aldrig få mina kläder innan jul om de fortsätter som de gör! >:3

Några fler planer än så har jag inte...Har lust och köpa mig ett tjockt jacuzzibadkar med alla olika sorters massagefunktioner  och med snygg belysning i rött och sitta en hel dag och bara bli ett russin! Kommer aldrig hända, men drömma är aldrig fel...

Till helgen ska vi förmodligen åka till Karlstad och fira Emily som vart 22 år igår. Jag och Matte vart bjuden av henne och Ludde på en utgång så jag får se till och fixa fram utgångshumöret tills dess. Ska även passa på att gå runt i karlstad på  dagen och försöka hitta några julklappar! Vi får la se, vi får la se!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0