2 oktober

hoppsan hoppsan vad veckorna flyger iväg! Det är redan oktober vilket betyder att man borde börja köpa julklappar redan nu...nej men nästan! Det är ju trots allt bara 3 månader tills vi är där! fyyy!!!
Det är lite som händer här framöver, shajses Emmelie ska behöva passa tider nästa vecka, hur ska detta gå?
På måndag har jag en sista tid hos coachen, ska samt gå till Arbetsförmedlingen och höra mig för, och på onsdag rullar tåget mot Stockholm där vi får se om det blir något möte eller om jag får åka till Bålsta först.

yaya, lördag idag, tiden går som sagt fort, de va tisdag nyss typ...Kanske ska över till Marcus en sväng ikväll, vad vet jag? vad vet jag?
Jag behöver duscha.
Och  tack Emma för inbjudan! Den uppskattades, nu ska vi bara invänta lite pengar så att det kan bli av! :)
Cheers!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0