21 oktober

Den här veckan bara rann iväg, imorn är det redan fredag! Goett!
Svinkallt som fan ute, frost över hela marken...Jag vill inte ha vinter!!!
Nåja! Min kära storebror fyller år imorn, tråkigt nog kan jag inte åka till Gävle och gratta honom.
Ska åka till Karlstad i helgen istället och möjligtvis gå runt och fråga på Bergvik om dom behöver extraarbetare nu till jul medan Mattias ska gå runt och leta ettårspresent till moi! haha <3
Min present till honom är klar och jag väntar förväntansfullt på att det ska ramla ner ett avi i brevlådan...VILL SE HUR DEN BLEV! :) fniss!
Ska strax börja göra mig iordning för att sedan ta en kylig promenad ner till Arbetsförmedlingen på möte, ang. fortsatt planering?? Har ingen aning om vad jag har för tidigare planering förutom att jag själv sagt att jag ska söka jobb, vilket jag gjort. Jag orkar inte ha något med dom å göra, suck!
Känner mig iallafall riktigt duktig för hela gårdagen gick åt till att leta jobb samt söka. Så hittills har jag sökt några i Karlstad, ska väl fortsätta söka runt idag. Men jag tycker att ni kan langa in fler jobb faktiskt!
Har även blivit medlem på ett bemanningsföretag som coachen tipsa om. Får se om jag får någon nytta utav det!

Ööhm...ja förövrigt så längtar jag galet till Onsdag då jag och mitt hjärta har varit tillsammans i ett helt år! Har aldrig varit nöjdare faktiskt! :)
Sen måste jag ju erkänna att jag måste bege mig upp till Mora och pussa på min Ville...INOM KORT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0