26 oktober


Åh idag träffades jag och min kärlek för första gången! För exakt ett år sedan befann jag mig i hans rum som en blyg och osäker tjej. HAHA!! Och se på oss nu! världens snyggaste och bästa par! <3 ;)
Vi firar ett år imorgon, (ja vi bestämde datumet ganska tidigt, haha)...Så imorgon ska jag se till att det blir myspys. Då jag planerat en middag nere i rummet så vi får en trevlig middag för oss själva. Tacopaj, tända ljus, mörker, musik, massa pussar och kramar! <333

Ni ska veta att jag älskar min Mattias massa mycket mest! Min alldeles egna kärlek! <3

Över till nyheterna! haha
Men idag fick jag ett sms, där det stod att jag var välkommen på introduktion i Karlstad till företaget Makalös AB!
Bestämde mig för att dra dit nästa Tisdag 17:00.
Jag är glad  att man har fått ett svar iallafall, sen att det är ett telefonjobb är inte det roligaste. Men jag känner suget efter åtminstone någon hundralapp...Vi får se om dom tycker att jag är passande för jobbet eller inte!
Ni kan gärna hålla en tumme denna gång också! :)

Nattis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0