28 oktober

Ny dag, nya tag! Väntar på att få besked från olika jobb jag sökt, men går inte så värst vidare bra hittills! Dock hörde Caroline Roosmark av sig till mig, fotografen jag var och träffade i Stockholm för någon vecka sen. Hon skrev ett mail och ursäktade sig för att det tog sådan tid för henne och svara mig, och att hon valt en assistent som var betydligt äldre. Skönt! Tänkte jag. Ja eftersom jag vill ha ett jobb jag får betalt för. Däremot skrev hon även att hon tyckte att jag var så trevlig så hon gärna ville ha med mig på några plåtningar framöver. Vi får se, vi får se! Skulle iallafall vara grymt kul att få se hur hon och hennes team jobbar! :)
Spännande! Får hoppas att denna chans inte rinner ut i sanden bara!

Hade en grymt mysig dag igår med min kärlek!
Han gav mig ett supergulligt silverhalsband med ett mattslipat hjärta på och så gav han mig en bukett med 10 röda rosor! <3
Jag gav honom en fotobok, som jag är grymt nöjd med, och som jag blir gråtfärdig av varje gång jag bläddrar i den haha! Den är så fiiiin!
Ska lägga in bilder senare hade jag tänkt och visa!

Har grymt tråkigt nu! Lär gå och göra mig i ordning så jag fördriver tiden lite!
Ciao!





Söta fotoboken!

Mitt fina halsband<3

Okej! Nu kan ni skåda dessa vackra bilder!
Jävla höst kan dra åt fanders....*hänga läpp*





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0