Sista oktober

Fan va tiden rinner i väg. Redan november! Det här är inte okej!
Igår vart det en del drickande. Lakrits shots, vin, öl och drink...shajses!
Vi promenixade ner till stan för grabbarna grus skulle ha pizza och sen gick vi vidare till "hörnan" där det vart en drink och en öl för mycket. Ja det resulterade med att jag sprang i väg från Matte och Marcus som om jag vore 5 år. Matte fick jaga mig...och hur kunde detta ske då? Emmelie fick sprit i sig...inte ok, inte ok! Idag har jag mått som ett jävla svin. Haft ont i magen och vart spyfärdig...Det är inte över än! Såklart jag tycker synd om mig själv!
Det vart väl inte direkt bättre av att vi åt bruna bönor och fläsk, haha!

Jag har kirrat alla Chucky filmer så nu ska jag och Matte ha Chucky maraton, tjooho!


Med dom här bilderna kan jag ju säga att jag saknar min fru, men inte bara de! Jag dödar för mitt hår här! LÅNGT, FINT, OCH BRUNT! Buuuhu! Funderar starkt på att färga håret brunt och skaffa hårförlängning! ;<



Kommentarer
emma

Saknar dig med <3 :`(

2010-10-31 @ 18:02:58
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0