Don't let me fall...

Helt chockerande hur humör kan ändras så fort! Från att ha ett leende som inte går att få ner till att man sitter och gråter?! Hmm...Ska jag vara ärlig? Jag är livrädd, det är jag verkligen. Men för vad? För att livet kanske rättar till sig? För att man kommer få någonting att göra? För att man kanske kommer lära sig mer inom yrket man är intresserad av? Eller är det för att man inte kommer få träffa sin livs kärlek varje dag? Är det för att jag aldrig har haft ett riktigt jobb förut? Ett möte? En intervju? Pengar finns inte, dom kommer inte, men jag behöver dom så väl!
Nu ligger jag sjuk också. Bara att vara tvungen att säga att man inte kan ses efter första förfrågan till ett möte tog ju hårt. Det kom så plötsligt, jag var inte beredd. Det kändes som att slag. Men det finns inget att göra. Nästa vecka blir det antagligen en resa ner till Stockholm/Bålsta, det återstår att se. Planering måste finnas, annars blir jag galen...
Jag hoppas bara att det här löser sig, som vanligt består mitt huvud av alldeles för många tankar. Tankar som sakta men säkert bryter ner mig...


Kommentarer
emma

hade du varit i mora hade jag kommit med 100 dumlekakor och stannat med dig till du smält i dig alla 100 :) men nu ä'r det lite långt, kanske kan börja gå med då tror jag nog att jag kommer äta upp alla 100 kakor som färdmat. :P nej men jag lovar att göra några nästa gång vi träffas :) krya på dig nu vännen min.. och du angående inlägger. allt kommer lösa sig. det kommer bli bra. tänk positivt :)<3

2010-09-28 @ 16:29:30
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/
emma

Fett dåligt :( men nu är den beställd och klar :)

2010-09-29 @ 19:32:27
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/
emma

Ja visst är det;) ja klart vi kan :D

ja men em, eftersom det är din lägenhet så varför ska jag då behöva bjuda över dig? du kan juu komma och gå som du vill :) nej men seriöpst. du är alltid välkommen här,trodde inte jag skulle heöva säga det. men okej vi gör så här. Emmelie HW är bjuden hem till emma den? kl? och är välkommen att atanna hur länge du själv önskar :) ps, i denna inbjudan får du även ett vip kort som innebär att du kommer att vara den mest bort skämda ungen i falun under besöket hos mig, det ingår massage varje kväll. frukost lunch middag och mycket annat smått och gott, denna in bjudan kommer även att finnas på min blogg inom snar framtid :)

2010-10-01 @ 22:08:15
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0