12 april

Inget solsken idag inte, så idag har jag inget liv. Jag vill bara sitta ute i solen och läsa men det ser ut som att det kommer bli ganska grått här framöver. BUHU!
Oj nu såg jag att jag glömt bort mitt påbörjade äpple som blivit alldeles brunt. BUHU igen??!!! Tönt jag är...
Jag kom på en ny supergod eller upptäckte en supergod blanding idag när jag skulle göra frukost. Gjorde mig då hallonhavregrynsgröt. MUMS havregrynsgröt med frysta hallon i och bara blanda sönder så gröten blir rosaaktig och fin. Hur gott som  helst, och till det en skvätt mjölk.
Tog en halvtimmes promenix idag trots att jag fick ett köttigt skavsår igår när jag gick min andra runda :(
Köpte ett wannabe compeed skavsårsplåster igår som var en 10a billigare. Det lönade sig inte att vara ekonomisk för dom suger! Så ja jag har 3 lager plåster på mig just nu för att jag skulle kunna gå någorlunda bra i alla fall! AAHAH!
Körde såklart en hel del övningar innan också. Fan va duktig jag är?! Synd att man inte kan få resultat på en gång bara. Typ efter en 30 min runda så är helt plötsligt sisådär 10 kg borta?? EEH EHHE!!

Btw har jag blivit värsta nörden av big brother. Blir helt desperat när jag vet att jag inte får se ett avsnitt förrän imorn (kollar på datorn). Så desperat att jag till och med övervägt att köpa 24/7 HAHA! Hade lätt köpt en vecka till och börjat med och jag inte skulle till Karlstad. Bortkastat med pengar då juueee!!
NÄÄÄNÄÄÄ!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0