18 april

Helgen på universitetet gick kanoners förutom att mitt arsle fick en rejäl omgång på dessa stenhårda trästolar vi plågas med i flera timmar. I fredags kom Johanna St Michaels och föreläste. Hon har gjort dokumentärfilmer som bl.a. Hälsningar och kramar /Bernhard (Best wishes Bernhard) som jag blev otroligt tagen och fascinerad av! Nej hon var grym och hade gärna vilja haft henne där hela helgen! lördagen och söndagen var bara pina och plåga med tråkiga föreläsningar om böckerna vi läst (som jag inte förstod mig på). Så ja, det var inte det enklaste.
Annars då!  Jag bjöd min älskling på restaurang, vi hängde på Bergvik och shoppa, hade lägenheten för oss själv från fredagen till lördagen, och nästan hela lördagen, eller ja, vi hade det ;) Så vi kolla på film, laga supergod mat och bara tog det lugnt.

Idag har jag tränat lite och bara legat ute i solen och stekt, vilket jag kommer fortsätta att göra efter jag ätit!
Ööööhm!! Var ju tänkt att jag skulle jobba v.17 på Rusta men tydligen var allt ett missförstånd med påsken och bla bla bla. Så jag fick ett samtal imorse (vart väckt runt halv 8), av en som jag ska (skulle?) träffa, och hon låter inte så glad och undrar i princip vart fan jag håller hus. HAHA. Så öööhm, jag skulle egentligen ha jobbat DENNA vecka! Men eftersom jag är i Åmål så är det inte sådär jättelätt! Men så kan det gå när man inte är noggrann med datum! Vi ska såklart lösa detta och jag ska jobba någon gång framöver istället! Vilket betyder att jag antagligen blir kvar i bålsta ett tag efter Mattes lov v.17.  Meeen som sagt vi får se!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0