Knäck - check!

Har precis gjort tredje satsen med knäck. Den första blev dock kvar alldeles för länge i mikron så de blev som suggodisar istället...
Nu äre ju bara 6 dagar kvar till julafton!! Jag vet inte ens om jag är klar med julklapparna, har ingen koll längre! Några småsaker har jag nog kvar innan jag är nöjd! Har i alla fall lämnat av lasset med klappar så de får åka bil till Hamra så slipper jag släpa med de på tåget!
Vi har haft besök av Mattes halva familj i helgen. Fredrik och Matte fixade med bilen så den fungerar igen! Yay nu är vi inte handikappade längre!! ;) Vi testade på en grekisk restaurang och hur gott som helst va de! Sen drog jag in till jakobsberg och träffade Jessie för en liten krogrunda. Såg att de var ett x antal öl som var avdragna från kontot idag, aah de svider lite! Men lönen är snart här!
Matte åkte iallafall med till Åmål idag så nu ses vi inte förrän efter jul. BUUH!! :(
Nu blir det jobb fram till torsdag och på fredag morgon tar jag tåget till Mora! Yeaay!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0