6 februari

Hemma efter en helg i Karlstad! 
Det har gått otroligt bra, och kursen är över mina förväntningar. Kul!
Nu återstår det bara att se hur bra det kommer gå med hemmaplugget så att säga!
Idag efter jag slutat så åkte vi hem till Emily och Ludde och packade ihop våra saker och drog vidare till en sushirestaurang. Äntligen fick jag min efterlängtade sushi! ;) Tyvärr så var den inte den bästa, men det var otroligt värt det och restaurangen var mysig!
Ja, jag är ju van att mina helger bara flyger iväg när man bara ligger hemma och myser framför tvn med en drös filmer, men denna helg har gått väldigt segt, vilket är skönt i och med att jag hunnit med så mycket!
Var full fart när vi kom tillbaka till Åmål också. Kalas för fulla muggar här hemma. Händer ju saker hela tiden! eh eh!
Nästa campusträff blir i april. Nästan så att man längtar! höhö


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0