Älskling!

Äntligen kommer min älskling ner till Bålsta för att pussas och kramas med mig! ;D Vi har vart i från varandra i en och en halv vecka och det är inte vanligt för oss som bott med varann i snart ett år. Men jag trivs som fan i Bålsta och har inga större behov av att åkatillbaka till lilla Åmål, förutom att baby saknas då förstås! Det känns så underbart att få vara med mamma varenda dag, träffa mina älsklingar Johanna och Sandra, även där varenda dag!

Det kommer bli grymt kul att flytta ner hit med Matte i sommar! Har sånna förväntningar! ;)

Nåväl! Idag blir det iallafall en hel del mys när min älskling anländer. Innan dess ska jag duscha och göra mig i ordning såklart. Imorgon drar vi oss till Slutbo och spenderar lördagen och söndagen tillsammans med Mamma och Micke och äter god mat som fläskytterfilé, tsatziki, sallad och rotfrukter i ugn! MUMS säger jag!

Igår följde jag mer Johanna till hennes nya och första lägenhet ever! (andra hands lägenhet). Grymt snygg och nice, men lite väl skitigt. Så vi gick och shoppa bra-att-ha-saker, så som såpa, diskborstar, tvål osv osv. så satte vi igång och storstäda! Så gullig som Johanna är så bjöd hon mig på middag, och vi dela på en stor sushi, och åt godis! Kanoners!




Kommentarer
VIKTOR FRISK - 15 ÅR OCH MODELL

Han jobbar som modell, är 15 år gammal och driver eget företag! Snart aktuell med ny serie i SVT1 !

Följ ViktorFrisk's blogg och häng med på resan som de flesta drömmer om, att bli modell!



Följ gärna på bloglovin & tips gärna andra till att läsa bloggen! ;) www.viktorfrisk.com var det!

2011-02-18 @ 20:53:43
URL: http://www.viktorfrisk.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0