18 januari

...och inte mycket händer en dag som denna! 
Igår kom vi iväg till Karlstad jag och Matte. Skönt att komma utanför huset! Införskaffade mig en billig tröja, billigt är bra! Köpte dvd-förvaringsboxen till Matte i b-day present, en tidig sådan då!
Satt och fippla med det igår kväll, och det tog sin tid att skriva filmtitlar här och var och bajs! Men nu slipper vi ha filmer liggandes utspritt! (y). Jag fick även en liten present av min stjärtis. Ett fotoalbum så jag äntligen kan sätta in mina bilder jag framkallade....MEN NEJ!! DÅ ÄR BILDERNA FÖR STORA!! >:3 Röv!
Efter en mysig och bra långhelg så måste jag nu sitta själv enda till halv 4 på dagarna. P-rutt!
Jag ska kika efter olika utbildningar hade jag tänkt, möjligtvis jobb också! Sen peppa till mig och "springa" på crosstrainern, och sen tar jag gärna mig en långpromenad ikväll! TJING!
Wow, hitta gamla bilder på en riktig pudding!...och då kan jag ju lika gärna tillägga att dessa får mig att sakna min tid i dalarna, min skolgång med mina pinglor och såklart saknad till min familj som kan gå förbi den där bryggan varje dag! ;P
...och ett exempel på hur mina bilder kan se ut idag! skillnad på människa?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0