20 januari

Jag är nog bloggbombaren idag! Men att skriva får ju alltid tiden att gå!
Blev klar med en till jobbansökan nyss! Det är sjukt vad lång tid, eller vad tiden rinner iväg när man skriver personligt brev osv. Hela dagen har ju gått och ändå har jag bara fått iväg 2 ansökningar. Visserligen med lite krångel där i mellan. Men ingen lunch har jag fått i mig idag. En kopp te och 2 kokta ägg har jag levt på idag.
Nu är jag i ordning gjord iallafall, så nu slipper jag gå runt här och se ut som ett spöke! Väntar på att min man ska komma hem så vi kan ha pusskalas!
Av någon konstig anledning tror jag att det är fredag idag, sjukt jobbigt eftersom de inte är det!
Det är nog för att jag poppar musik på högsta volym! ;)
trallalalala, tjolahopp tjolahej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0