30 januari

Jag vart väldigt nöjd över mina presenter, eller öhm Mattes presenter ;) Det roliga är att de som gav presenterna talade som om de vore till oss båda typ. Så därför tänker jag säga att VI fick ;) höhö
Matte har sedan tidigare påbörjat en samling av grymt snygga Höganäs produkter såsom äggkoppar, muggar, skålar osv. och idag fick han två djupa skålar till "kollektionen". Och allt är mattsvart, PRECIS så som jag vill ha det ;)
Ett fat till sin servissamling, ett playstation 3 samt ett spel, massa godis och kallingar. Ja kallingarna får han väl ha för sig själv i alla fall!
Vi beställde två spel till ps3 tidigare idag också. Matte beställde (TRÅKIGA) nhl 11, och jag beställde GTA (enbart för att köra bil)
Ska leta efter Sonic och även ett spel som heter little big planet. Skojsigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0