Något kom och tog all min energi

Beställde hem ett gäng bilder igår från Fuji! Det är nästan omöjligt att få ihop till 100 bilder oavsett om man har en hel drös liggandes på externa hårddisken. Över 90 bilder lyckades jag väl få ihop i alla fall, så nu får jag se till att fixa ett foto album där bilderna passar. En fördel kanske!?
Nåväl! Jag känner på mig att denna dag kommer gå oerhört segt, och jag känner redan nu att jag inte orkar göra något för att få den att gå heller. Seg, lat och opepp! Skulle hoppat in i duschen, men om det ska bli av idag behöver jag nog någon som puttar in mig i den! Lata Emmelie i farten! yay!
Ska nog kolla klart på The social network. Paranormal Activity 2 SÖG iallafall med stora bokstäver!

Saknar denna lilla knatte<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0