Uppe tidigt

Idag ska jag besöka Mattes skola, men inte för att träffa honom (eller jo delvis ^^ ). Arbetsförmedlingen har nämligen skickat ut att de blir några föreläsningar och olika företag som kommer och babblar. Får se om det är något roligt. Sällskapar Mattes moster Johanna dit så det är helt ok! Har ändå inget för mig om dagarna så att eeeh!
Det kommer kännas som att det är första skoldagen i skolan. HA-HA?
Juste vi kolla nya SAW 3D filmen häromdagen, min lilla Jiggi fick se sin pappa på tv! Han vart glad!
Okej seriöst!
Jag hoppas att de kommer fler!
Saw är kärlek! 
Ska nog se till att ha ett till Saw maraton inom kort igen. Det får man ju aldrig nog av!

Får ta en bättre bild på lillgubben. Alkohol i kroppen är inte så bra å ha när man ska fota *fail*
CIIIIAO!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0