14/6 -11

Hallojsan!
Efter ett år i Åmål har jag nu flyttat tillbaka till Bålsta. Men inte själv, utan även Matteprupp har och ska bli en trogen Bålstabo!

Matte har tagit studenten och redan samlat på sig några vuxenpoäng. Vi fick ju en hel del tillsammans bara när vi packa in flyttkartonger i bilen eh eh!
Imorgon börjar i alla fall mitt vuxenliv. Börjar kl 12 och sen får vi se hur schemat ser ut framöver i sommar.
Hittills så går allt bra. Förutom att jag inte får upp alla mina kläder i det lilla utrymmet och kanske att vi är 5 personer som bor i en 3:a. Hade helt glömt av att Robin skulle bo här i sommar också för att jobba. Detta resulterar att alla står och lagar olika maträtter då Mamsen och Micke går på LCHF, jag är för kräsen när det gäller mat osv osv. Men men, what to do?!

Nu återstår det bara att Matte ska lyckas få sig ett jobb så han slipper ligga hemma och tråka varje dag. Håll en tumme!

Mot sängen!
Hejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0