15 mars

Ännu en kanonfin dag med maaassa sol och blå bar himmel! Har fått känslor att det är sommar, drygt när man kollar ut genom fönstret och hoppas på grönt gräs, när hela backen är tjock med snö! Men fortsätter det såhär tar det nog inte så lång tid innan allt är borta!
Kände för en promenad så jag tog vagnen och hämta Ville på dagis. Riktigt varmt ute,  så när man kommer in dör man nästan av värmeslag ;) Like it!
Var tvungen och klicka hem en parfym jag är förälskad i. En Paris Hilton parfym faktiskt. Tror inte jag brukar tycka om hennes parfymer annars, för mycket godis över det hela. Men denna "can can". Mmmmm!!! Jag är helt kär! Så jag hoppas den hinner komma i veckan! ;)
Även om jag inte vill att veckan här i Mora  ska ta slut så längtar jag ändå till Fredag, för då kommer (förhoppningsvis) min kärlek upp hit! Då tar vi en tripp upp till Hamra tillsammans med resten av familjen och hoppas på att det blir en solig helg där också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0