Duktiga Emmelie!

Har precis tagit mig en väldigt sen promenad nu på kvällskvisten. Provade på att jogga lite också och det gick väldigt bra för att vara mig även om det inte vart en mils joggning! Dock började det kännas i halsen direkt efter att jag började promenera igen och salivet övertog min käft! haha
Inte nog med det så körde jag 100 situps och 50 rygglyft...inte illa! (Nu snackar vi om lata Emmelie alltså)
Tog även en promenad till eurocash tidigare idag som ligger på dryga 2 km. Hade dock fel skor på mig så jag fixade skjuts hem.

Får så otroligt ont i ena mitt skenben samt fot när jag är ute och går vilket gör det ännu svårare för mig att ta powerwalks även om det är det jag är bäst på...suger! Antingen beror det på att jag överbelastar det benet eftersom att andra foten har varit bruten, eller så är det något med benhinnorna eller så har jag bara kommit igång för hastigt. Don't know men jag hoppas att det löser sig med tiden!
Tror för övrigt att jag just sträckte ena min ryggmuskel! BRA JOBBAT! 

Nu ska jag ta en svalkande dusch innan jag lägger mig i sängen och joinar min sjuka pojkvän!
Ciao!
= ?
Mitt mål! ;)


Kommentarer
emma

Jag längtar :)

2011-03-25 @ 13:51:58
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0