Exotic snacks

Skulle försöka ta mig ett liiiiiite nyttigare alternativ till helgsnacks idag. Naturgodis såklart, men det är sista gången jag handlar det! 50 kr för några yoghurtgodisar, och när jag stoppa en i käften tyckte jag inte ens om det...Ja jag tror faktiskt att min älsklingar till piller hjälper. Kunde till och med stå och glo på  godishyllan utan att känna något större behov utan det! Däremot fick jag med mig hem jalapeno och chilinötter hem som är mumma. Inte det nyttigaste men jag hoppas att det är nyttigare än en chipspåse samt godis! eh eh!
Känner att jag kommit igång nu. Har till och med dåligt samvete för att jag inte tagit mig en promenad idag. Men det värker i hela benen och magen för situpsen, så jag tagit en dags vila så att jag inte överanstränger det som nu sitter i benen! haha. Har även vart seg i skallen idag så kurar lite idag framför en film och hoppas att jag mår bättre imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0