Flytta hemifrån


Dessa måste jag bara ha! Har suttit och suktat efter "flytta-hemifrån-saker", och kom in på dessa snyggingar! Vill verkligen ha mig ett sött blommigt pålakan, men det är ju svindyrt! Eller ja, för min plånbok i alla fall. Är 700 kr billigt för två bäddset? De två främsta är från Åhléns och den bakre är från H&M (Om någon blir sugen att köpa dessa till mig så vet ni vart de finns) ;)
Jag är mest kär i den med babyblå bakgrund faktiskt, och jag vart verkligen jäääättekär!

Som sagt har jag suktat efter sånt jag vill ha när jag, nej vi, flyttar hemifrån! Allt från snygga sängstommar till tillbehör i köket!
Jag och älskling var även in på en inredningsbutik här i Åmål häromdagen, och SHAJSES vad mycket snyggt det finns! Har hittat massvis därifrån som jag vill ha! *blink, blink*


Kommentarer
emma

ah du menade så. men varför åkte du hem, du visste ju att han skulle på praktik och att det skulle suga för dig att vara där?! :P

2011-03-24 @ 08:43:44
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/
emma

ja men du skrev ju att du skulle få vara själv nu när han är på praktik, då träffar du ju honom inte heller, ditt pucko :P

2011-03-24 @ 11:56:37
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0