Sushitimes

Det gick jättebra att hämta Villeplutt på dagis, de var redan ute och färdigklädda så lätt som en plätt. Vi tog oss en längre promenad och ner till stan i det superduperhärliga vårvädret! På vädret sa de att det skulle bli snö på fredag igen, men när det är såhär så kan man inte ens tänka tanken, och jag hoppas verkligen inte att de kommer nå mer snö nu! Vi har haft snö i snart 5 månader  och snön kommer säkert ligga kvar iallafall 1½ månad, minst dvs.

Hoppas man får se lite vårtecken snart, som tussilago! <3
Jag hämta i alla fall ut ett paket på posten som innehöll min älskade parfym jag beställde redan igår! En dag tog det! Glad Emmelie!
Nu har vi vart hemma ett litet tag och Ville skulle såklart se sin älskade Pippi Långstrumpfilm som han kollar på 100 gånger om dagen :P Nästa gång jag gick in hade han totalslocknat! Söt kille!
Väntar på att Linda ska komma hem med Sushi! Riktig lyx. Det blir andra gången på mindre än en vecka! I like it!





Jag saknar dig Mormor
Kan inte sluta tänka på dig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0