29 mars

Har haft en myshelg med familjen i Hamra. Vädret sög däremot men regn kan vara mysigt ibland också! Bara gilla läget! Är tillbaka i Mora nu i alla fall. Och dessa 3 dagar som är kvar eller 2½ så ska jag njuta järnet med lillebror. Han är som tur hemma från dagis alla dessa 3 dagar så jag har han hela tiden för mig själv! Yay!
På onsdag någon gång åker jag vidare till Falun och sover en natt hos Emma. Sen tar vi tåget till Uppsala med varandra och chillar galet där en timme för min del innan jag åker med bussen vidare till slutdestinationen Bålsta!
Matteprutt kommer dit på kvällen också!
Fyller 20 om liksom sisådär 7 dagar då va! Ska njuta av att åka som ungdom (16-19) på tåget nu. Det blir liksom sista billiga resan känns det som! ;) Mina sista 7 dagar som tonåring. Fan känns lite tungt ändå.
Pissigt att man fyller en söndag. Får försöka få fett med boooooze ändå! EH EH!
Näääe! herrårå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0