Kort visit i Åmål!

Jag kände direkt när jag anlände till Åmål igen efter visiten i Mora, att det inte kändes bra. Det kändes som att något var oklart. Saknade familjen på en gång. Vart lite upp och ner med humöret. Känns otroligt fel på något sätt att komma till Åmål från Mora och direkt boka biljett till Mora igen. Men vafan liksom! Måste ha mer tid med min bebis. Vi kommer inte ses förrän i slutet av sommaren. Så varför ska jag ligga i Åmål dag ut och dag in och inte göra ett skit medan mitt hjärta kämpar inför det sista i skolan?! Nej. Då leker jag hellre med min lillebror!
Så nu på torsdag sätter jag mig på den otroligt jobbiga bussen igen i 7 timmar. BLÄ! Nästa torsdag tar jag förmodligen tåget från Falun tillsammans med Emma till Uppsala och åker därifrån till Bålsta och möter upp min älskling som tar bilen till Bålsta från Åmål då :)






Jag älskar dig mest Mattias!
Du har alltid tid för mina klagomål,
Alltid tid för att lyssna,
Alltid en öppen famn som jag känner mig trygg i,
Alltid ett leende som får mig att smälta,
Alltid förstående för allt,
Alltid världens bästa pojkvän och vän,
Du är bäst mitt hjärta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0