20120626

Herregud vad länge sen det var man skrev ett inlägg här. 
Känner att jag behöver skriva av mig lite och helst gör jag inte det på facebook, sååå tur att blogg finns!

Allt har vänts upp och ner i mitt liv i alla fall. Jag håller på och försöker läka mig själv och börja om från början.
2 av 3 mår bra i dagsläget i alla fall och sen att jag är den tredje personen som blev bortglömd är en annan femma.
Lång historia!
Jag har förlorat en väldigt bra person i alla fall. Sen att det försvunnit typ 3-4 personer bara sådär under en kort period gör inte saken direkt lättare heller.
Trots att jag har svåra stunder försöker jag så gott jag kan att blicka framåt. 2 personer som får mig på andra tankar i alla fall och thanks for that!
Känner att allt blev väldigt luddigt här nu men...
På fredag efter jobbet åker jag i alla fall upp till Mora och stannar till måndag. Skönt att få komma bort en sväng härifrån.
Är sjukt desperat efter en lägenhet nu alltså. Har varit i 1 år men just nu känner jag att jag inte kan börja ett nytt liv om jag ska vara kvar här med massa minnen och allt skit!
21 år och det ska va så jävla svårt och få tag på en lägenhetsjävel....bleeu!


För två helger sen åkte vi på en grym kryssning (Jag, Johanna, Martin & Joar). Allt var så perfekt förutom att det regna men dansgolvet och alkoholen var inomhus så fine for me!
Där fanns även 2 grymma personer som jag gillar starkt! Från och med den dagen har jag fått prata engelska varenda dag och börjat använda skype då dom bor i London.
Så sitter och funderar på om man ska köra en tripp till London på semestern några dagar. (Om Johannas plånbok tillåter det). Skulle vara grymt och testa på deras uteliv också! ;)
YAYA! Imorn blir det förhoppningsvis en liten utgång på lill lördag. En eller sju glas vin hade inte skadat!
Jag tror jag har kommit på att min "get-wasted" sida är bäst! Man mår oftast bra då faktiskt!
Taggar även inför en ny kryssning as soon as possible. Tror jag ska flytta in på en kryssning. Trivs som fisken i vattnet! ;) 
Nääänää! Hejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0