Day 1

För min egen skull ska jag börja lägga upp mina måltider, mål, resultat och allmänt om hur det kommer gå, som en liten matdagbok. Mest för att pusha mig själv men även som en kul grej! 
Idag var alltså dag 1GI-dieten
 
Frukost bestod av Scrambled eggs med linfrön, solrosfrön, kassler och tomat.
 
Lunch bestod av gravad lax, spenat och creme fraicheröra, en bit cheddarost och tomat
 
Middag bestod av kycklingfilé med purjolök och ädeloströra på ett salladstäcke med valnötter.


Dagen har gått galant, inte konstigt när man enbart ätit riktiga festmåltider. I början är det okej, men om inte alltför länge kommer plånboken säga ifrån, då får det bli scrambled eggs till både frukost, lunch och middag ;)
Ett måttband är inköpt och vikten är kontrollerad. Yes, då kör vi!...och lycka till, till mig! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0