Kupolen, Borlänge

Imorn drar jag till Borlänge med familj och Emma dyker även upp. Ska leta julklappar och självklart kika på kläder åt moi. Man måste ju vara liite ego när man åker iväg.
Ska möjligtvis sova hos Emma i Falun imorn också då, men jag kikade på bussar idag och den tiden som passade bäst va naturligtvis krångligast! Buss och tåg och shit, klarar inte av sånt där när jag är själv. Haha. Och jag orkar inte ta den som går innan för då blir jag massa tidig och jag orkar inte gå upp allt för tidigt på min enda sovmorgon. Och om jag tar bussen Efter den krångliga så kommer jag minst 10 minuter försent. Hmm...Vilka problem jag har. Så får helt enkelt se om jag följer med Pappa m. familj hem eller om jag stannar över natten.

Idag hade jag äntligen redovisning om min praktik. Har gått och väntat på att det ska bli klart i flera veckor känns det som, men jag vet inte hur många veckor vi har vart i skolan, 2-3? aja så nu är det avklarat iallafall. Men imorn har vi en till liten redovisning om vårat 3D rum. Jag har alla grunderna som ett vardagsrum ska ha, men detaljerna som kanske avgör betyget fattas såklart. Jag är inte så snabb och jag har inte en sådan livlig fantasi. Men 4 tavlor har jag iallafall. Haha! Men Godkänt har jag lugnt iallafall!

Var även på akuten idag, för Cissi fick nått shit i magen. Satt självklart småglin där som naturligtvis skulle skrika och gapa och gråta till precis ALLT. Fick så jävla ont i huvudet. Satt väl där i 2½ - 3 timmar iallafall, och dom timmarna kändes som 8 timmar alltså en evighet ungefär, sen kom Mårten och bytte av mig till kvällsskiftet. eller nått!

Nu börjar det bli långt. Så nu får det vara slut på detta inlägg.
/e.




Kommentarer
Cissi

tur ni kan byta skift du å mårten =)

2008-11-25 @ 15:26:21
URL: http://elofson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0