Sick&Home

Nu va det, de där med att uppdatera också, jag fattar inte jag är så jävla seg nu för tiden. Jag orkar inte ens fota längre. Jag har en sån seg dator så jag orkar inte ens ladda in bilder på den, tråkigt nog. Måste göra något åt den saken.

Idag stannade jag hemma pga att jag vart tvär förkyld igår, jag känner mig bättre idag, men jag stannar hemma imorgon också. Imorgon är det fredag så det innebär helg. Jag har ingen aning om vad jag ska göra. Antingen bara vara hemma och slöa eller om Emma vill komma och leka med mig och slöa. Vi får se helt enkelt. Jag orkar iallafall inte sitta på någon buss till Falun i två timmar i helgen.
Juste våra kära tv kanaler försvann idag som vi hade på boxern. bla Discovery Canal+Komedi mm. Så det suger ju. Nu har vi bara dom vanliga 1,2,3,4,5,6 och mtv typ.
Men ikväll kl 21:00 är det "Vad blir det för mat". Det har jag inte sett på aplänge.

Mamma berätta något intressant för mig idag. Hon hade laddat in bilder från hennes kamera på bla Robins födelsedag när mormor och morfar kikade förbi. Då ser man en lysande fläck bredvid morfar när han sitter i soffan. Ni vet "Spöken/andar" som man bara kan fånga på kort. Hela hans släkt tror tydligen på sånt där och jag kan också va lite troende för sånt. Tyvärr inte på dom där tv programmen som finns vad allt nu heter, där tror jag dessvärre att dom har fejkat. Men spöken finns absolut i min tro. Det spökar jämt i Hamra tycker jag så. Det va lite ballt och se. För det va nämligen inge skit på linsen och korten innan hade ingen fläck alls så det kunde inte vara nått ljus som reflekterades heller. Coolt.

Nu skriver jag aplångt och det är på ett vis skönt och skriva ut sig lite men drygt att läsa allt. Så jag kanske ska sätta punkt för kvällen och säga godnatt, för nu börjar som sagt "Vad blir det för mat"

Förresten har jag satt in mina ringar igen. Ville ha lite omväxling. Har inte haft i dom på evigheter.
Anyways Godnatt
/e.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0