040209

Dags för lite uppdatering!
Det har inte hänt så värst mycket förrutom att jag åkte ner til Falun igår och följde med Emma och Stina när de skulle tatuera sig och jag som äntligen skulle få komma en bit längre fram på mitt projekt, så jag satte igång och filmade och tog bilder medan de blev tatuerade av en snyggve vid namn Leif. Billig var han också, så nu känns det som att jag måste komma på något litet och snyggt som jag kan tatuera in nånstans bara för ATT han inte tar så mycket betalt. *Tänka tänka*...
Ja och idag var det en kort dag, började med Svenska kl 12 där det flöt på ganska bra och avslutade med produktion där jag började och redigera filmerna. Superbra!

Även att en kryssning är planerad framöver med Emma och hennes familj m. vänner. I dunno! Men jag ska då på kryssning iallafall. Men det återstår och se längre fram. Fniss!

Snart är det helg, ännu en gång! Men denna helgen blir lite speciell, eftersom jag äntligen ska få träffa kära mamma med en romantisk parmiddag på chinarestaurang. hiih, och att jag äntligen får åka bil ner och slippa dom där jävla tågen så man konstant är stressad för att hålla reda på när det går så man inte missar det. 
Anyways. Jag ser fram emot helgen. So damn muchoo! 

Ska slänga in några smakprov imorn kanske på foto om ja har tid, på mitt lilla tatueringsprojekt. 
Pussen och godnatt!
/e. 


Jag vill även ha dessa. :O Jag dregglar!
Ge mig, gee mig! :*


Kommentarer
Mickeeeeee

haha va han snygg ???xD

2009-02-05 @ 17:10:07
Anonym

HAHAHAHA jaa de va han. Svartissjukis pluttis! PUSS PÅREE!!

2009-02-05 @ 18:21:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0