Does your mother know that you're out

Ja nu har ännu en helg flygit förbi, men den har varit trevlig.
Har spenderat den tillsammans med Emma. I fredags åkte jag ner till Falun och var barnvakt åt Emmas systerbarn. Igår åkte vi ner på stan där jag äntligen köpte mig dom här skorna jag suktat efter ett bra tag och även en ny stor väska som får plats med mycket. Sen tog vi bussen till mora och gick till venezia där vi åt, drog sedan hem till mig och började sjunga lite lips och dricka lite gott. Sen fick vi för oss att försöka komma in på wasa, men då vart det ändrade planer. Vi blev i stället hämtade av Ewe och hennes pojkvän Alex för att åka till en hemmafest. Vi kände inte en enda person men det gick hyffsat endå, pratade med några stycken iallafall. Efter någon timme fick vi skjuts hem.

Fick lite panik imorse när jag hörde att ytterdörren var öppen. Ewe hade inte fått igen den  riktigt när hon åkte igår, och jag tänkte inte på att gå ner och kolla heller.  Vi hade väldig tur den här gången.. men man lär sig av misstagen.
Idag då har vi mest legat och kollat på tv i soffan. Drog även upp på donken en snabbis. Uscha imorn får jag träna bort det mesta av det!

Helgen har vart väldigt bra helt enkelt.
Ikväll blir det lite pluggning inför Naturkunskaps provet imorn.
Hoppas att denna veckan ska gå snabbt så jag kan åka ner till Uppsala och träffa bejb och mamma.
Har ni haft en bra helg? :)
Bye!
/e.



Kommentarer
Linnéa

Åååh, skorna såg jättemumsiga ut :D plus att de ser ut att passa dig utmärkt. ^_^

2009-02-01 @ 16:47:03
URL: http://aussois.blogg.se/
jeka

jajjemänsan det har jag! :) Ringer dig imorgon!

2009-02-01 @ 22:26:48
URL: http://angelicanord.blogg.se/
angelica

Såg skorna på H&M! Snygga som fan!

2009-02-04 @ 17:35:03
URL: http://angelicanord.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0