123456789

Jag hör dig prata! jag är inte deprimerad, jag skriver hur jag känner för stunden.
Jag skriver även inlägg där de står hur glad jag är, hur kul jag haft. Bloggen enligt mig innehåller mest sånna inlägg. Men någongång ibland måste jag få skriva ut mig, kan känna mig lite dum ibland, lite korkad, sur, osv. Då vill jag hellre skriva ut mig än och prata med någon. Så är det ;D
Och jag är glaaaaaaaaad! eller det beror på hur de blir i helgen :)
Vill inte sitta själv iallafall..

SÅ ta de lugnt!
Puss puss!



Idag börjar jag 13:15, hur skönt som helst!
Det är onsdag, vilket skrämmer mig eftersom jag inte har börjat skriva något på svenskan än. Ett MÅSTE idag, inga undantag!!

Fyyfan vad jag längtar till 18års dagen. PEPP PEPP PEPP!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0