Lovely Tuesday

Hejsanhoppsan!
Idag har det vart en skön dag, började med svenska, sen en lite segare medieproduktion, och avslutade dagen med dans 3:ornas dansuppvisning, de va inte en WOW upplevelse men så mycket bättre än multimedian.

Imorn blir de ingen sovmorgon för mig, utan ska kliva upp kl 7, sen kl 8 kommer Bea och Felicia hem till mig och ska filma i mitt rum osv osv, sen drar vi till studion, där jag ska fota Villeplutten, som Linnéa får hjälpa mig med. Sen ska Bea och Felicia ställa upp som modeller för mig och Linnéa då vi ska köra frost/is tema, förhoppningsvis kommer de bli grymt bra och snyggt!
Sen runt 6 tiden kommer Emma till mig :) På torsdag åker vi till hamra! Även lite festande på lördag blir det.

Även att solen äntligen har kommit fram. Får en helt annan energi av den.
Dags att fortsätta läsa lite på svenskan.

/e.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0