My heart beat so fast, I can't move, when I looking at you!

Helgen har ännu en gång spenderats med älskade,bästaste,sötaste,snyggaste,roligaste osv osv Emma i Hamra, vi har gjort det bästa av situationen hela helgen tror jag så allt har blivit lyckat! Alltid hittar vi något och skratta åt, och den här helgen fick man sig ett eller annat asgarv. Haha
I fredags tog vi oss till Davis i Los, dom drack, inte jag och Emma.
Trevligt tyckte jag, Emma kanske inte tyckte att de va så himla kul, men förstår (a)
Igår åkte vi också dit, där dom såkallade "grillade", vette fan. Kyckling skulle de föreställa men jag kanske skulle kalla de för kolbitar nedsprutade i tändvätska.
Jag och Emma har hittat en ny kinglåt som passar perfekt till när folk gör bort sig. Kul som faen.
Vi drog iaf vid halv 10 pga att vår enda skjuts gick då, lite sura miner hit och dit från vissa samt att bli överkörd av två cyklar men annars lugnt som fan, de löste sig.
Emma har åkt hem, livet suger. nerå men nästa helg så jävla pepp, Angelica kommer äntligen upp och de ska vi fira med fest nere på näset. ya ya ya!!
Typ alla ska komma (annars är jag och emma nog tvungen och döda er)
Sammanfattning av helgen (klockren i vissa stunder, mys och rolig i andra) Jävligt bra faktiskt, kunde dock ha vart bättre väder, men jag klagar fan inte!


[<3]



Kommentarer
AngelicaNord

Emmelie, lite news: Den 19 jobbar jag kväll och den 20 jobbar jag dag. Men eftersom det är midsommar då, är det kanske inte så lyckat för er att komma då? Ni kanske har planerat annat på midsommar? Annars får ni komma den 20, men det blir inte lika långt... Men helgen i Juli? Den passar mig oxå :) Puss söt! <3

2009-05-11 @ 10:18:30
URL: http://angelicanord.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0