Pöss

Morgonen började med att vara sjuukt trött, snoozade så jag vart liiite sen, men klarade mig. Hade foto på morgonen där jag inte gjorde något speciellt alls, fick reda av Bosse (min lärare) att om jag skulle ha MVG så skulle jag ge honom något fett, alltså godis, fet mat osv. Lät ju lovande (y) ;P
Gick sedan och kollade på "rörliga bildarnas" arbeten, bl a. porträtten på mig och Linnéa, gjorda av Bea och Felicia, de vart grymt bra måste jag säga, så de ska bränna ut den på en cd och ge till mig, happy face indeed!

ööhm ja, sedan vart det kommunikation, där jag och Linnéa avslutade våran marknadsplan för Dressmann.
Glömde dock fråga min lärare om ledighet imorn, så det återstår och se hur jag löser det imorn.

Sist men inte minst vart det dags för varmkök där jag hade prov, skulle laga en förrätt, varmrätt, och efterrätt. Var sjukt nervös innan men det gick bättre än förväntat tyckte jag, även där återstår det och se vad de tyckte om min mat, som jag får reda på nästa torsdag.
Träffade på Ewe, Johanna och Deniz, tyvärr splittra de på sig och gick till olika cafén, så hamnade med Ewe och co en stund, och nu sitter jag hemma! :>

Ska läsa ut min lilla novell, så jag kan börja logga.
För långt! Hejssvejs!

8 days left!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0