Valborg + helg

Helgen har vart bäst och spenderats med dom bästa såklart!
Tors: Valborg, va hemma hos mig, bystugan, hos mig igen. Full iallafall.
Fre: Kareoke och öl hemma hos mig med Emma, Peter, Davis, Tomas och Mattias och Rasmus i typ 10 min.
Lör: Städning i huset. Åka hem till mora för att en viss Emma ville. Jag ville såklart stanna kvar. :)

Nästa helg förmodligen chill, helgen efter det Angelica kommer och vi ska ha lite party (för att hon är där :P)
Alla ska komma, annars är jag nog tvungen och döda dom som INTE kommer. :)

[ Pappa har även brutna revben och ett blåmärke på lungan! Varför just du papi??
Tänker på dig och jag saknar dig!! <3333
]

Jag älskade iallafall den här helgen, den va bäst bäst bäst och bara så bäst :D



[<3]





Kommentarer
emma

jag har en anledning :(

2009-05-02 @ 21:09:43
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/
Micke

aj då :/ hälsa

2009-05-02 @ 21:58:41
AngelicaNord

Jaa, då ska vi festaaaaa!!! :) <3

2009-05-05 @ 17:01:12
URL: http://angelicanord.blogg.se/
pa

jag fixar partyhattar och saft

2009-05-05 @ 18:50:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0