24 november

Tröööögt med tisdagar, men konstigt nog gick även denna tisdag igenom...
Fick en snabbkurs i smink idag på scenografin. Om alla tisdags eftermiddagar skulle bestå av sminkkurser skulle jag gå dit varje gång och tycka att de va kul.
Jag vill ha massa smink och tillbehör. De är så kuuul!

Sovmorgon imorn, ska ta spruta mot svinis det första jag gör när jag kommer till skolan, jag är faktiskt skakis över de. Räddhare liksom!
Tur att jag inte ligger i riskgruppen så jag måste ta två!

Idag är det exakt en månad kvar till julafton, känns gött men ändå inte. Har inte införskaffat mig en enda julklapp än, så när pengarna rullar in får jag nog ta en trip till Kupolen.
Jag tror varje år att jag ska va duktig och börja köpa redan i september, oktober, men det har ju aldrig hänt. Sitter alltid här sista månaden med panik och med knappt några pengar.

yaya! CHAO!


Kommentarer
emma

ska vi jul handla tillsammans är liksom i samma sitts.... är alltid sist ut!

2009-11-25 @ 09:38:18
URL: http://emmhalvarssom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0