If you're blue and you don't know...

Johanna kunde inte komma upp idag...eller fick inte rättare sagt...daaah?!?! :<
Fick nöja mig med en middag med familjen istället. Men det kan faktiskt vara mys ibland det också, men hellre sitter man ju och snackar depptalk med Johanna medan man super sig redlöst full till ingen nytta...."Skämt o sido"
Fick göra det bästa av situationen och busa med Ville. Eftersom han är så fotovänlig fick det såklart bli några bilder, Tänkte måla fransk mustasch på honom, men så elak kan jag ju inte va? eller jo! men den här gången fick de bli en fake i PS...
Trallala! Chao!













Någon jag saknar oerhört mycket är min snuff i Åmål!
De är jobbigt och sakna någon så mycket som bor så långt bort!
<3


Kommentarer
emma

fan va söt han är :)

2009-11-16 @ 11:05:13
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0