What Do You Say?

Jag har tråkigt
Jag väntar på Sandra...Hennes tåg är försentat...What a surprise?! Fuck SJ!
Jag lyssnar på niggahrap...
Hungrig är jag också...Cola skulle sitta fint
Mitt hår ser förjävligt ut. Borde plattas...
Borde ha bytt lakan i sängen....orka?
Mitt rum börjar bli stökigt igen...av kläder, som vanligt...
Jag fick med mig årets första julklappar hem idag...Robin och Linda är lyckligt lottade än så länge...Jag är bäst!
Åhléns hade förvånansvärt mycke snygga, dreggelframkallande killtröjor...Köpte en.
Chao!





Kommentarer
emma

ja vi får ta occh göra så då kanske, men vet inte om jag åker å handlar något faktiskt tror jag kommer ta lite pö som pö! :)

2009-11-28 @ 18:08:00
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0