22 juni

Ny vecka...igår....Måste säga att Pier Pressure var hur lyckat som helst. Jag, matte och marcus åkte strax efter 11 på söndagmorgonen. När vi kom fram till frihamnen spelade Dead by april för fullt medan vi gick runt och kolla.
Vi börja med å kolla på Pendulum som va hur grymma som helst live. basen gick igenom hela kroppen! Sen vart de takida som vi kolla på från öltältet. Efter de kolla vi på 30 seconds to mars. Underbart och sist men inte minst HIM. Jag dreggla <3 allt jag har och säga!
Idag började jag jobba vid 9:30. Fy fan va stressigt det har vart idag, men de har gått bra. Nu är jag i princip ledig resten av veckan. Imorn ska jag ner till arbetsförmedlingen bara, och sen på torsdag ska jag sitta babysitter åt någon här i Åmål och tjäna lite extra piiiiiiiiiiiip.....Sen över midsommar kanske vi bara tar det lugnt jag och min sötinöt eller så drar vi på partaj hemma hos marcus.
ööööhm....återstår och se!
Prutthej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0